piątek, 1 sierpnia 2014

Prolog

~Laura~

Cześć, nazywam się Laura Marano, mam 17 lat i....jestem Aniołem. Może mi nie wierzycie ale tak....to prawda. Prawdą jest też to, że kiedyś żyłam na tym świecie. Kiedy miałam 13 lat razem z moją o 2 lata siostrą, - która swoją drogą też jest Aniołem - zginęliśmy w wypadku samochodowym.
W niebie powiedziano nam, że to za sprawą diabła Lucyfera. Podobno jesteśmy najsilniejszymi anielicami z całego wszechświata. Jednak czegoś nam brakuje i to coś ma mamy odnaleźć właśnie tutaj...na ziemi. Ostatecznie niebo ma stoczyć walkę z piekłem ale najpierw ja i Vanessa mamy wypełnić naszą misję. Nie wiemy o co im chodzi. Mamy swój dom w czystej i słonecznej Kalifornii i nic więcej nam nie trzeba. Przybrałyśmy swój dawny kształt i wyglądamy w miarę normalnie. W sumie tak samo tylko bardziej...dorosło. Postanowiłyśmy zachować nasze moce. Mówię wam życie na ziemi z takimi mocami to sielanka ale czasami mam tego dosyć. Chciałabym być już tam na górze z bogiem i innymi aniołami....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
I tak to się właśnie zaczyna. Chciałam coś oryginalnego to mam ♥ Mam nadzieję że ten blog będzie lepszy od wszystkich innych a było ich wiele. Wiele opuszczonych kont wiele niedokończonych blogów ale przez ten czas nauczyłam się korzystać z bloggera i dużo się nauczyłam od innych użytkowniczek....Rozdział 1 planuję na 4-7 sierpnia ;) Może być wcześniej xD

5 komentarzy:

  1. Jak pisałam będe nadal z tobą :) Prolog świetny :D Jakbyś mogła dodać bohaterów i jest spoko xoxo
    Zapraszam do siebie ... http://lifeofraura.blogspot.com/
    Czekam na 1 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. Super się zapowiada ;) też kiedyś planowałam pisać o aniołach, ale mi to nie szło :) jak mówiłam będę z tobą i czekam na rozdział :D

    OdpowiedzUsuń